3veckors-kontroll

Efter tre veckor var det dags att åka tillbaka till kliniken. Kirurgen tog bort det sista av tejpen och tog sedan bort stygnen. Jag trodde det skulle kännas, men samtidigt som han tog bort tejpen under ena bröstet så sa han efteråt att nu var stygnen borta. Det kändes knappt, gick väldigt snabbt och var smärtfritt, och jag är ändå en väldigt smärtkänslig person!
Han tittade och kände på brösten och sa att allt såg bra ut och läkte fint. Från och med nu skulle jag bara tejpa lite över ärren så de fortsatte läka bra. Han visade även några strech-övningar som jag skulle göra några gånger om dagen för att tänja ut bröstmuskeln lite. Besöket gick snabbt och jag åkte hem igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0