Varför jag valde att förstora brösten

Många tror säkert fortfarande att de som väljer att förstora sina bröst är blondiner som viker ut sig och opererar sina bröst stora som två fotbollar. Det stämmer inte längre i dagens samhälle, om det någonsin gjort det, utan idag kan man operera sina bröst kanske en eller två storlekar större och det kan vara svårt att se om en person gjort det. Det finns även olika sorters implantat vilket gör att man kan få ett ganska naturligt utseende på sina bröst efter en operation. När man går på stan finns det säkert fler personer än man tror som gjort en operation, kanske tillochmed folk du känner.

Vissa opererar sig för att de har komplex över sina bröst, vissa så mycket att de mår jättedåligt över det. Komplex var kanske en liten del till varför jag valde att göra det, men inte till stor del. Jag skulle inte säga att jag mådde dåligt över hur jag såg ut innan, alla har nog något komplex med sin kropp, och för det mesta var det okej och jag gillade mig själv, men visst fanns det dagar man kunde tycka det var lite jobbigt, tex i bikinitider. Att jag opererade mig berodde nog mest på att jag tyckte det var så fint och alltid tyckt det. Man kan ju tex färga håret för att det är fint och inte för att man mår jättedåligt över sin naturliga hårfärg. Självklart är en operation inte samma sak.
Jag gjorde det för mig själv, helt enkelt, för att jag tycker det är så fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0