Victoriakliniken

Jag valde att förstora brösten på Victoriakliniken som ligger i Saltsjöbaden i Stockholm. I Stockholm finns det många alternativ på kliniker, men jag valde den här eftersom jag endast läst bra saker om dem och de två plastikkirurgerna på internet. När jag var där på konsultation så var de väldigt trevliga och kliniken är väldigt fin och känns trygg och inbjudande. På http://www.victoriakliniken.com kan man läsa mer om kliniken och titta på bilder. Här kan du även läsa om hur operationen går till och läsa om implantaten. De använder sig bara av så kallade "geléhallon", anatomiska implantat, som har en naturlig form. Implantaten är inte flytande utan om man skulle dela dem på mitten så är de mer som gele och har konsistens som ett geléhallon, därav namnet. De är bra om man skulle vara med om någon olycka eller så då ingen vätska rinner ut i kroppen.
Victoriakliniken kostar lite mer än vissa andra kliniker, men jag kände att om man skall göra en sådan operation så vill jag bli så nöjd som möjligt och betalar hellre lite extra än går till en "billig" klinik där de kanske inte är lika duktiga. Jag ville vara så sker som möjligt på att det skulle bli bra och jag hade bara hört gott om dem så för mig kändes det rätt.
Jag övervägde även akademikliniken i Stockholm som har ungefär samma prisklass och ska vara duktiga, men jag läste flera personer som skrivit att de var ganska otrevliga där, så då blev det Victoriakliniken och det är jag mycket nöjd med.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0